This is my life, yarn and knitting

Direktlänk till inlägg 4 februari 2014

Börjar likna något

Av Bettan - 4 februari 2014 21:33

Nu känns det bra, har kommit igång med min träning igen men jag är långt i från pigg. Känns verkligen hur ont jag slitit under hösten.

Hur som helst så har jag joggat tre gånger den här veckan och hunnit med ett styrkepass. I morgon blir det ett till styrkepass, längtar för finns det något skönare än man krämar ur kroppen maximalt? Ja kanske inte just då men efteråt, vilken skön känsla och energiboost!


På torsdag ska jag faktiskt gå på zumba,första gången på två år men tror inte jag kommer göra det till någon vana just nu. Har lite för mycket på gång nu, ska lära mig springa riktigt och styrketräna.

Nu blir detta inte lätt med tanke på att jag inte få i mig så mycket kolhydrater för tillfället men det sägs ju gå att träna även utan dem. Men nog tycker jag mig känna stor skillnad.

Men på fredag ska jag vila, då är det OS invigning och det ska jag inte missa. 


På jobbet har det gått rätt bra, har kallat eller kommer kalla nästan 50 personer de närmsta dagarna som jag ska ringa upp nästa vecka. Funkar det så kommer jag nog klara målet från cheferna, inte lättsamt men det ska gå. Tjurskallen i mig kommer nog se till att det funkar!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 30 december 2014 08:25

Under julledigheten har vi haft så kallt och jag har länge saknat en varm mössa. Tog tag i saken och stickade inte en utan två stycken. Har snöat in på norsk mönster så det blev modellen Valdres. Mössa nummer ett Och så nr 2, tyvärr så har jag a...

Av Bettan - 24 december 2014 11:01


made by Storbettan och John blund/tomten önskar er en god jul ...

Av Bettan - 3 december 2014 08:39

Det trodde nog inte många, att jag skulle plocka upp bloggen igen . Men det tänker jag göra fast nu kommer den handla mer om min fritidssysselsättning. Garn och stickning, långt inom mig döljer sig en dröm om att få ha en egen lite fritidsgarnbutik...

Av Bettan - 7 augusti 2014 23:27

För ett år sen var jag så sjuk men hur sjuk förstod jag inte då. Nu ett år senare har jag börjat ta tillbaka livet igen. Men det kan jag lova er att den dagen i mars när jag hade en misstänkt infarkt men som tur var inte var det. Den dagen satt ja...

Av Bettan - 13 april 2014 06:51

Det senaste halvåret om inte längre än så har jag varit sjukt, sjukt trött. Minnet har stundvis varit helt borta, jag har levt som i en dimma. Tröttheten har inte gått att sova bort, vissa dagar har jag varit så utmattad å trött att jag mått illa.  ...

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards