This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg under augusti 2011

Av Bettan - 31 augusti 2011 21:49

Känner mig stendöd, har ingen ork. Fattar inte varför men det lär visa sig med tiden.

Kan det vara så att jag har en förkylning på G tro? Måtte det inte vara så för jag SKA på zumban i morgon även om min kompis sviker mig. 


Annars är jag mest less, bilen är sönder igen och det kostar nätta 7000 kr att laga den och då är det bara reservdelen och ingen rep.kostnad Livet är så kul just nu.....


Fast å andra sidan så ska min ugn i spisen bli lagad i morgon och vi får det på konsumentköplagen UTAN att vi krävt det. Ibland blir man överaskad :) Det visade sig att den grej som gått sönder inte ska kunna gå sönder så vi får glädjas åt det lilla.


Nä nu är det dags för sängen....

Ont

Av Bettan - 30 augusti 2011 09:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Bettan - 29 augusti 2011 21:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Bettan - 28 augusti 2011 22:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Bettan - 28 augusti 2011 09:17

VAR RÄDD OM DIN PENNA!

Tappat pennan = Ingen penna
Ingen penna = inga anteckningar
Inga anteckningar = Ingen studie
Ingen studie = fail
Fail = ingen examen
Ingen examen = Inget jobb
Inget jobb = inga pengar
Inga pengar = ingen mat
Ingen mat = benig
Benig = Ful
Ful = Ingen kärlek
Ingen kärlek = Inget äktenskap
Inget äktenskap = inga barn
Inga barn = Depression
Depression = Sjukdom
Sjukdom = Död.


Så var rädd om din penna

Av Bettan - 27 augusti 2011 21:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Bettan - 27 augusti 2011 09:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Bettan - 26 augusti 2011 22:39

Nu är det snart natt i vårt hus, har den mesta delen av kvällen legat i badet och drömt mig bort mot varmare länder.


Det fina med att drömma är att det inte kostar något, så i kväll har det blivit en långresa. Bort från en arbetsplats som ger mig magsår till exotiska länder har jag rest tillsammans med min man. 


Efter badet så satt vi här i soffan och drömde om en ny altan med pool, inget av mina/våra drömmar kommer bli sanna men medans man drömmer gör man ingen skada.


Nu väntar sängen, höres i morgon



Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards