This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg under mars 2014

Av Bettan - 9 mars 2014 22:32

Önska mig lycka till, i morgon ska jag försöka mig på att få en läkartid yta att måsta bråka.

Har börjat sätta fröer idag så nu är det banne mig vår igen.

Av Bettan - 7 mars 2014 19:57

Är så sjuk trött å då menar jag sjukt trött. Det beror inte på jobbet, länge sedan jag haft så vilsamt jobb(inte att förväxlad med lättsamt) Gillar verkligen mitt nya jobb, pratar med friska sunda trevliga människor hela dagarna. Har fantastiska kollegor, jag trivs helt enkelt.

Har precis pratat med sjukvården om min trötthet för nu orkar jag inte mera, jag har använt min sista reserv!

Jag har fått rådet att kontakta allvården på måndag, fick prata med världens finaste sköterska som satte fingret exakt på hur jag mår. Har aldrig mött någon hitintills som trott på mig, nu gäller det att nästa tror på mig också på måndag utan attjag måste hota med att skjuta mig :)

Är det som jag och sköterskan tror då behöver jag hjälp.


Nog med gnäll, jag har inte skrivit här på ett tag bla pga att en person missuppfattade det jag skrev och tog det personligt. Det jag skrev handlade inte om någon person utan om något tråkigt som hänt i vår familj. Det gjorde mig så ledsen i själ och hjärta och det jag skrev var min sorg som jag skrev om på min blogg. Tyvärr kan jag inte ta ansvar över vad andra läser in i det jag skriver och jag har försökt förklara det. 


Får jag påhopp efter det här inlägget då lägger jag ner för alltid!


Nu hoppas vila så pass att jag orkar med en dag i stugan i morgon.

kram på er

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards