This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Bettan - 16 oktober 2012 21:07

För några år sedan skulle jag inte sett mig som erfaren Stockholmskännare. Men insåg igår och idag att jag har rätt bra koll och att andra litar på att jag hittar.

För något år sedan hade jag inte gett mig av ut på stan själv men nu känner jag mig trygg.....så länge jag inte måste ut i förorterna då är jag riktigt lost.

Ska snart sova, känner mig både trött och förvirrad efter första kursdagen. Sedan är jag rätt mätt, sushi och godis blev min belöning efter att ha gått ner i hotellets gym. Nu har jag gömt godispåsen för mig själv i resväskan och hoppas att jag inte hittar den på ett par dagar. Hoppas kan man alltid , jag precis som Cindy i Ica reklamen går på Lchf men godis är Okey ibland
dieten ;)

Over and out fr.o.m Stockholm

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards