This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Bettan - 7 juli 2012 14:55

Ja nu har jag börjat mitt liv som särbo och har haft fullt upp varje kväll.

I måndags var jag och simmade, tisdag var jag ut till Birsta och handlade. Onsdag var jag med en kompis in och tittade på gatufesten och i torsdags var jag först till Birsta och sedan till en kompis och fikade.

Riktigt intensiv vecka med andra ord.


Redan i morgon åker jag iväg igen, maken blev lite besviken när jag åker redan på söndag men jag känner att det bli så lång dag på måndag. Ska dessutom börja ta egna "kunder" i veckan så då vill jag vara pigg.


Jag har inget internet i lägenheten och därav min bloggtorka, måste se hur min ekonomi kommer vara framöver innan jag låser mig vid ytterligare en fast kostnad. Misstänker att jag inte kommer ha många lusören över efter att jag betalat boenden på fyra ställen, vet faktiskt inte om jag kommer ha råd att äta vissa månader men det löser sig väl. Får leva studentliv och äta nudlar de månaderna och tro inte att jag beklagar mig för det gör jag inte, det är bara ett konstaterande.


Hur som helst nu har jag uppdaterat er lite om livet och har ni vägarna förbi S-vall slå en pling så kanske vi kan ses.


Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards