This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 30 juli 2012

Av Bettan - 30 juli 2012 20:24

Ja mätt är det jag är nu. Ligger i soffan med ett glas vin och tar igen mig efter en lat dag.
I Järpen hittade vi massor med saker men de var så dyra att vi avstod. Älskar lundhags kläder men även på rea är de riktigt dyra. Inser att Lundhagsbyxor är den jämtländska national dräkten, alla precis alla vi möter har dem på sig.

Innan vi åkte hit så köpte jag en färsk lax, den har vi ätit en bit av i kväll. Så himla gott och efterrätt fick bli chokladmousse och jordgubbar, njuter av semesterns sista vecka är precis det jag gör. Fetare än någonsin kommer jag vara men jag lever här och nu.

Av Bettan - 30 juli 2012 11:14

Sitter i ett regnigt Åre/Huså och ska snart åka in till Järpen. Så skönt att vi fick någon som kunde bo hemma hos oss och ta hand om allt, tji fick ni alla tjuvar ;)
Igår var vi på jaktmässa i, hör och häpna, strålande sol. För någon dag sedan skulle jag teckna till min sonahustru att det är en trevlig mässa men eftersom jag absolut inte kan teckna så blev det istället en rolig mössa. Shit happens, även för den bäste.
Har nu börjat min sista semester vecka, känns både och. Längtar efter att få börja jobba på "riktigt" men det är skönt att vara ledig också.

Nu ska vi strax åka och kolla efter lite fritidskläder som pallar regnväder bättre än de vi har för upp på skutans topp ska jag även denna gång.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards