This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Bettan - 12 februari 2013 21:50

Go kväll på er....


Sitter i soffan och tar det lugnt efter ett riktigt skönt pass på gymmet. Var lite orolig för hur det skulle gå eftersom jag åkte skidor i två timmar igår men det gick över förväntan. 

Gissa om jag var lite less igår när jag åkte runt Sidsjön varv på varv på varv.....tur att sjukhuset inte är igång längre för då hade man nog spärrat in mig.

Även om jag lite plumpt uttryckte att det var Sveriges tråkigaste skidspår så var det otroligt trevligt att det var så mycket människor ute i spåret. Jag av alla människor åkte om fler än vad som åkte om mig. För första gången på mycket länge behövde inte jag känna mig som ett blåbär :)


I morgon så är det utbildning, en blandad känsla. Ska bli både kul men samtidigt riktigt jobbigt att sitta stilla en hel dag.


Nu väntar snarkofagen så jag är utvilad till i morgon.


Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards