This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Bettan - 19 oktober 2011 21:28

Har inte så mycket att skriva om idag mer än att jag varit i Östersund och där snöade det idag.


Min son kommer hem från Tyskland i natt,han har varit där med skolan och tränat i 10 dagar. Tänker er att få möjligheten att få åka rullskidor i alperna, vissa har det bra :) Men de kan de vara värd för tränar man på deras nivå så behövs det nya träningsmiljöer för att orka med alla pass.


I morgon ska jag gå ut och äta lunch med en kvinna som jag lärt känna via zumban och det ska bli så kul. Hon och jag står alltid längst bak och dansar tillsammans, eller hon dansar och jag skuttar. 

Tänkte på det när jag åkte hem från zumban i kväll att jag alltid har idrottat med ensam sporter och för första gången på minst 20 år gör jag något tillsammans med andra. För varje gång jag åker iväg på zumban lär jag känna nya människor och det berikar mitt liv väldigt mycket, vilken ynnest det är att få nya vänner.

Kontentan är att det är aldrig för sent att få nya vänner och de är en gåva till oss människor.


Tack alla mina vänner som finns i mitt liv, alla ni bidrar på ert sätt till att mitt liv blir fulländat.


Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards