This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Bettan - 29 oktober 2011 21:23

För en stormorsa som mig så är det så jäkla skönt att få ha barnen hemma, de minsta är hemma så nu har vi haft en origie i tacos, chokladmousse :) Ja och för egen del finns det ett eller två glas vin inräknad in menyn också ...

Hur som helst så är det underbart att få ha barnen hemma, skulle gärna haft lille Charlie också så hade lyckan varit fulländad :)


Har ingen förstått det och om jag inte sagt det högt till mina barn så.....jag älskar er/dem.



I morgon är det söndag och söndagar är = zumba.... Jag lovar, jag ska absolut passa mig från att ställa mig längst fram. Hoppas bara min mage accepterar att jag åker iväg och kör ett pass, den har krånglat lite den senaste tiden.


Har varit med min dotter på stan idag, en stad som hon för övrigt uppskattar för vad den innehåller efter 3 månader i Sveg.....det vore något för våra näringslivsutvecklare i staden att ta till sig,










































Av Bettan - 29 oktober 2011 11:00

Lite segt med uppdateringar nu för tiden precis som mitt liv känns....

Behöver nog lite vila för det har varit hundra knyck ett tag så jag få skylla mig själv antar jag.


Drar ner på stan strax, måste på apoteket.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards