This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Bettan - 20 oktober 2011 21:48

Har precis satt tapeter i vårt trapphus så snart så är mitt projekt klart!

I helgen ska jag vara klar, i alla fall där, sedan ska det börjas nya projekt men ett steg i taget.


Det som återstår är att måla taket en gång till och måla väggarna samt spaljen sen kan jag kasta ut byggställningen.


Nu ska jag bara sitta och slöa lite innan det är dags att sova.

Av Bettan - 20 oktober 2011 08:11

Gick ner för trappen i morse och det small till i foten, gjorde så ont att jag bara ville skrika rätt ut.

Vet inte vad som hände men jag kunde knappt stödja på foten, maken tittade på mig och sa.....så där går det när man zumbar så mycket som du gör.

- Det är nog färdig zumbat för din del på ett tag nu.


Men där kommer han ha fel! för på söndag kommer jag att stå på dansgolvet igen för innan dess ska foten vara bra!!! Den är redan nu bättre och sedan finns det alvedon.


Det börjar märkas att jag börjar bli gammal, fler och fler krämpor kryper in under skinnet varje dag. Men så länge jag kan stå upp kommer jag hålla på med någon typ av aktivitet för den dag jag inte klarar av att röra på mig då dör jag.


Säger som Hasse å Tage, vad é en spik i foten.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards