This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Bettan - 15 augusti 2011 18:38

Sitter nu på en otroligt fin camping men i en av de sämsta stugor jag bott i men den slår inte stugan i Torsby jag och barnen bodde i för något år sedan. Den var så usel att den inte ens borde få kallas stuga, hade vi varit djur så hade en djurinspektör räddat oss därifrån. Tillråga på allt så hade katten vår spydd i vår resväska och det hade vi missat innan vi åkte, ingen rolig resa med andra ord!


Den här stugan är snygg och varm men inget jag skulle hyrt om det fanns annat att välja på. Tyvärr var allt uthyrt redan och då har jag redan lyckat tjata mig till att få byta stuga.

Den första var så inrökt att man kände sig som en kedjerökare bara av att gått in i den med packningen.


Den här stugan startar bara brandlarmet av att man försöker laga mat, i morgon äter vi ute........


I kväll blir det att läsa en bok, har inte kommit igenom 100åringen som klev ut genom fönstret och försvann. Har hållit på med den i snart ett år de här dagarna ska jag läsa den klart. Boken är rolig men det har inte funnits ork att läsa.


Massor med godis och annat onyttigt har jag ätit på den här resan och hela semestern. Inte för att det spelar någon större roll, har ju redan tidigare gått upp massor i vikt utan att ha ätit godis så lika bra att må gott när det ändå inte spelar någon roll vad jag äter eller inte.


Nu ska jag återgå till onyttigheterna och boken, sippar på ett glas rött :)


För er som tror att det är tomt hemma i huset......det bor folk där så det är ingen mening att ni ens tänker tanken ;)

Hm

Av Bettan - 15 augusti 2011 13:51

Det här är inte lätt!!!


Men det kommer att gå, måste gå!



Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards