This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Bettan - 21 augusti 2011 21:59

idag har jag haft besök av Charlie och hans familj. 

Han var glad, och sprallig till skillnad från sin far som hade varit och ätit surströmming igår kväll, tydligen den sämre sorten ;)


Jag fick ett fint uppdrag att byta blöja på Charlie för de misstänkte att det var nr 2 i blöjan. 

Tog med mig grabben in i badrummet men inget var gjort i blöjan så jag sa till honom att mamma och pappa ljuger på dig. Jösses vad han började prata då, han snackade långa haranger och jag fattade ingenting. Jag önskade nästan att det skulle komma en textremsa som det gör på comhem reklamen så jag försått vad han snackade om. Att det var något viktigt var det ingen tvekan om för det var med inlevelse han snackade.


Annars så bjöd jag dem på den torraste steken som går att uppbåda, fattar inte varför den blev så torr.


Lite bilder från dagen.


   Charlie kan sitta själv nu för tiden, blivit stora grabben


   Han kryper/ålar sig fram. Gillar vår nya katt gör han i alla fall.


   Farmors   har blivit stor

   

Av Bettan - 21 augusti 2011 08:11

om jag är nöjd med att odjuret har sovit i natt. 


Sover odjuret så sover jag och det är vad jag behöver efter två hektiska veckor och framför allt den senaste veckan med minimalt med sömn.


Nu ska det städas lite, tvättstugan ser ut som det gått fram en tornado.....å det har det. Förra veckan var det nog 100 tvättmaskiner som tvättades. 


Ev kommer Charlie hit i em och hälsar på, han vill se odjuret säger mamma MEN jag tror det är mamma som vill se kattungen men skyller på Charlie 


Så till lite bilder på odjuret....


         

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards