This is my life, yarn and knitting

Direktlänk till inlägg 17 juli 2012

Utmaning

Av Bettan - 17 juli 2012 23:03

Har idag utmanat mig själv med att cykla lite mer än fyra mil. Maken sa innan jag gav mig av - kan du inte nöja dej med att vara en vanlig kärring?
- blev mitt svar
Mitt i mitt experiment så funderade ett tag på att ge honom rätt men skam den som ger sig.
Jag fixade det även om jag säkerligen ser ut som en gammal cowboy när jag går :)
Glömde säga det idag men när maken vaknar i morgon ska jag absolut tala om för honom att jag inte är någon vanlig kärring, bara så han vet :)

Gillar förresten att jag numera kan blogga via app i iPhone, efter månader av väntan kom den till slut.
Over and out för i kväll.
Men bjuder på bilder från min resa på cykel, smultron i massor åt jag

 
 
Ingen bild

Ingeborg

17 juli 2012 23:10

Han vet nog redan att han inte har en vanlig kärring och han är nog glad för det! Kram!

Bettan

17 juli 2012 23:34

Det tror jag också men bara så han inte tror något annat.
Kram å passa dej kanske jag dyker upp i härnta nån kväll i höst

 
Ingen bild

Ingeborg

18 juli 2012 08:09

Ha ha, ja det kan vara bra att skrämma dom lite ibland - så att man vet vart man har dom! Ser absolut fram emot en träff i höst. Tycker att det har känts lite jobbigt hela grejen att du har måst flytta till Sundsvall när jag vet hur mycket kärt du har runt omkring dig hemma! Men förstår ju å andra sidan att jobb inte växer på träd hemmavid. Därför har jag inte varit världens bästa påhejare, men blir kul att ses. Jag åker ju till Investera ibland också, får dröja mig kvar någon kväll

Bettan

18 juli 2012 08:23

Det har gått bättre än vad jag och många trott att flytta. Du behöver inte alls tänka så, beslutet var mitt och jag trivs väldigt bra där jag bor. Ser fram emot att ses. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 30 december 2014 08:25

Under julledigheten har vi haft så kallt och jag har länge saknat en varm mössa. Tog tag i saken och stickade inte en utan två stycken. Har snöat in på norsk mönster så det blev modellen Valdres. Mössa nummer ett Och så nr 2, tyvärr så har jag a...

Av Bettan - 24 december 2014 11:01


made by Storbettan och John blund/tomten önskar er en god jul ...

Av Bettan - 3 december 2014 08:39

Det trodde nog inte många, att jag skulle plocka upp bloggen igen . Men det tänker jag göra fast nu kommer den handla mer om min fritidssysselsättning. Garn och stickning, långt inom mig döljer sig en dröm om att få ha en egen lite fritidsgarnbutik...

Av Bettan - 7 augusti 2014 23:27

För ett år sen var jag så sjuk men hur sjuk förstod jag inte då. Nu ett år senare har jag börjat ta tillbaka livet igen. Men det kan jag lova er att den dagen i mars när jag hade en misstänkt infarkt men som tur var inte var det. Den dagen satt ja...

Av Bettan - 13 april 2014 06:51

Det senaste halvåret om inte längre än så har jag varit sjukt, sjukt trött. Minnet har stundvis varit helt borta, jag har levt som i en dimma. Tröttheten har inte gått att sova bort, vissa dagar har jag varit så utmattad å trött att jag mått illa.  ...

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards