This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Bettan - 9 november 2010 21:01

Oj vad tiden rullar iväg, har inte haft tid att skriva här. 

Jobbar på dagarna så hjärnan kokar, misstänker att det ryker ur öronen på mig ibland. Undrar hur det blir när jag ska jobba på riktigt?? 


Pratade med en av mina gamla chef idag, behövde en referens. Blev så himla glad när jag hörde vad han sa, han sa- Du kan alltid ha mig med som referent, du behöver aldrig fråga mig mera om det. Du ska veta att jag är så nöjd med det jobb du gjort. Hm....jag bra??

Sedan pratade jag med en annan av mina gamla chefer i samma ärende och h*n svamlade på i vanlig ordning. Ord utan innehåll, ger mig inget men som jag sa till min man, jag är bered att gå över lik för att få det jag behöver. Nu behöver jag X för en referens och då spelar det ingen roll om jag var tvungen att lyssna på svammel :)


Fick ett meddelande från min Camilla idag om att Charlie mår bra och att de satt och myste. Hon väntade på sin mamma som skulle komma på besök idag, hoppas det fick en trevlig dag tillsammans. Misstänker att mormor blev lika förtjust i charlie som farmor :D


Har förresten en dotter på prao på skidskyttegymnasiet denna vecka, idag är hon extra glad. Har spöat alla tvåor  och treor utom i ståskytte idag, det är att sätta sig i respekt det.


I morgon ska jag till Östersund och frottera mig med fin folk.....bara så ni vet :)

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards