This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Bettan - 17 november 2010 21:02

Den här dagen har gått i raketfart och ingenting har jag fått gjort. En konstig ekvation som inte går ihop.


I kväll har jag skjutsat Linda så att hon fått göra cooper testet och sedan träffa sin personliga tränare. 

Vilken gullig tjej vi fått tag på som personlig tränare,idag kom hon med ett paket till Linda som fyller år i morgon. 

Dessutom skulle hon prata med sin mans systersman eller hur det nu var. Vilket som så jobbade han med rehablitering av fötter hos bla spelarna i fotbollslandlaget. Linda har fått så ont sina fötter när hon tränar och det ska nu han ev ta sig an. Ev så kanske han kan titta på hennes fötter när han kommer hem hit till jul.


Har även hunnit baka en budapestrulle i kväll istället för en tårta. Linda gillar inte tårta så nu valde vi att göra den här i stället. För i morgon blir min "lilltjej" 15 år, vart tog tiden vägen?


Har även startat upp ett litet hemligt projekt, lyckas det då ska jag berätta för er men till dess är det munkavle på.


Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards