This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Bettan - 24 november 2010 20:48

Idag har jag varit på mitt första kundmöte eller rättare sagt en uppstartsmöte. Tänk att jag är konsult? Hur gick det till, jag ska analyser ett problem och försöka hitta lösningar för en organisation.....jag??!??

Men jag ska lyckas, så osvenskt av mig men det finns inget utrymme för att misslyckas.


Idag hade jag tänkt tapetsera men ibland blir det inte som man tänkt sig. När vi hade ätit middagen klart ringde min mobil. Det var bror min, han och min svägerska hade behov av någon som kunde komma och skjuta en påkörd älg. De hade med en hårsmån undvikit att krocka med älgen men tjejen i den mötande bilen hade krockat. Älgen låg på vägen svårt skadad, maken åkte dig och sköt den, polisen var också där men deras pistol lyckades inte avliva den.


Efter det kom alla hem till oss och fikade så någon tapetsering blev det inte för mig men vad gör det när de klarat sig så bra.

Nu har jag rivit ner tapeterna i halva köket, så i morgon får jag ta resten. Har en svag förhoppning om att få upp någon våd i morgonkväll. Men nu är det totalkaos i hela nedervåning, bara så ni vet 


Nu ska jag se på den nya svenska serien på fyran och ladda batterierna inför morgondagen. Först tandläkaren, jobba några timmar och sedan sticker jag till Sundsvall och hälsar på Charlie och Camilla.





Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards