This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg under augusti 2011

Av Bettan - 26 augusti 2011 19:42
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Bettan - 25 augusti 2011 21:26
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Bettan - 24 augusti 2011 21:25

I kväll har jag räddat mina morötter från att bli sork mat, tyvärr så hade de hunnit äta upp dryga halva landet.....små dj*ar.


Har också kastat in ved så nu kan jag elda torr björk ved i höst och vinter, skönt.


Men nu har jag inte tid att blogga längre för nu ska jag sticka på en tröja. Visste ni att det är svårt att sticka med en kattunge som sitter fast i stickorna? Om inte så vet ni det nu.......sånna stunder gillar jag inte odjuret.


Tröjan är till en liten kille som stulit mitt hjärta för alltid.



Av Bettan - 23 augusti 2011 21:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Bettan - 23 augusti 2011 08:29

att sära på mina katter i morse......

Antingen ser det ut så här hemma just nu.


Av Bettan - 22 augusti 2011 21:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Bettan - 22 augusti 2011 11:08



Japp det är måndag och första dagen efter semester men det är inte med tunga steg jag gick hit.

Av Bettan - 21 augusti 2011 21:59

idag har jag haft besök av Charlie och hans familj. 

Han var glad, och sprallig till skillnad från sin far som hade varit och ätit surströmming igår kväll, tydligen den sämre sorten ;)


Jag fick ett fint uppdrag att byta blöja på Charlie för de misstänkte att det var nr 2 i blöjan. 

Tog med mig grabben in i badrummet men inget var gjort i blöjan så jag sa till honom att mamma och pappa ljuger på dig. Jösses vad han började prata då, han snackade långa haranger och jag fattade ingenting. Jag önskade nästan att det skulle komma en textremsa som det gör på comhem reklamen så jag försått vad han snackade om. Att det var något viktigt var det ingen tvekan om för det var med inlevelse han snackade.


Annars så bjöd jag dem på den torraste steken som går att uppbåda, fattar inte varför den blev så torr.


Lite bilder från dagen.


   Charlie kan sitta själv nu för tiden, blivit stora grabben


   Han kryper/ålar sig fram. Gillar vår nya katt gör han i alla fall.


   Farmors   har blivit stor

   

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards