This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Bettan - 1 september 2011 21:00

Om orken och energin var borta igår så kan jag lova att den är tillbaka med 110%.

Har varit och dansat zumba i kväll igen och det är ren lycka jag känner. Vår instruktör sa att när hon började dansa zumba så hade hon blivit pånytt född och så känner jag mig också. Jag är tokstel i kroppen men vad gör det, jag har så jäkla kul så på onsdag kör jag ett pass igen. Ska försöka gå två pass i veckan onsdag och söndag, gillade de ledarna som har de passen. Gissa om jag svettas på passen, ser ut som jag svettas värst av alla.


Funderar även att nästa fredag åka på en zumba och latinokväll inne i stan, har fått en inbjudan att vara med där och varför inte. Det är bara jag hemma så jag kan lika gärna ta bilen in till stan och dansa en stund. Nån som vill hänga på?


I morgon måste jag ta mig ned på polisstationen, måste förnya mitt pass för om fyra veckor så åker jag med jobbet till Kroatsien. Kul kanske någon tänker men själv tycker jag nog det är lite jobbigt för vi ska bara dit fre-måndag. Det ska dock finnas lite tid till att få bada också så det hoppas jag verkligen. En sak är säker kameran ska med!


Idag har min spis blivit lagad så i helgen ska jag försöka baka lite igen, har lite bakabstinens faktiskt. Dessutom ska jag nog vara barnvakt till Charlie, sa till maken....... Bättre jag får vara barnvakt än att de ber mig om hjälp att måla nya förrådet och vedboden.

I morgon blir det bio, jägarna två!

Nu måste jag fylla på vätske nivån, för jag har nog svettas ute ett par liter.








Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards