This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Bettan - 2 september 2011 22:05

Har varit på bio, tyckte jag den var bra? 

Nja, har sett bättre men den var som svensk film brukar vara. Förutsägbar och  med tuffa poliser som jagar en korrupt kollega som misshandlar sin fru.....känns det igen?

Hur som helst jag har sett jägarna 2, mitt betyg bli godkänt inte pga innehållet utan för att skådespelarna är så enormt bra. 


Nu sitter jag och sippar på ett glas vin, tyckte att jag var värd det. Inte för att jag gjort något bra idag utan bara för att :)


Har hur som helst ätit på tok för mycket godis i kväll, närmare en halv påse med chokladdragerade jordnötter.....kontentan är att man mår illa efter att ha vräkt i sig dem. Men nu är det färdigätit av godis på ett tag men det är svårt att gå på bio utan godis. Vissa kan säkert det men inte jag!!


Nu ska ni få veta något som ni inte behöver veta men får veta ändå.....har avmaskat alla mina djur idag.



Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards