This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 23 september 2011

Av Bettan - 23 september 2011 23:10

där köp blåbär....

Den här veckan har jag 

  • jobbat mig vansinnigt trött
  • jobbat med underbara människor
  • fått mitt "ego" fyllt till hybrisgränsen
  • ätit suuuupergod rysk choklad
  • lärt känna mycket nya människor, positiva, underbara människor
  • träffat gamla kollegor
  • har gjort så mkt övertid att jag kan vara ledig i minst en vecka
  • pratat ryska
  • lärt mig ta betalt med kortläsare
  • kört vilse ett antal ggr
  • skrattat mig fördärvad av roliga kommentarer och historier
  • sovit på tok för lite
  • smörat så in i h*vetet för att få nya uppdrag :D
  • räddat en från att få hjärtinfarkt(skämt) och sett till att 610 personer fick sin "Hosted dinner" och att VIP folket hade sin egna sitt plats(med hjälp av delegering, that allways works

Sist men inte minst...har jag gjort så gott jag kunnat och det lär ju vara gott nog ;)

Nu ska en hybris och vin fylld(nä nä nu läste du fel....det står faktiskt inte full) konsult gå och lägga sig

Av Bettan - 23 september 2011 19:44

Är äntligen hemma.


Nu blir det tacos och ett glas vin, slappning i soffan men jag misstänker att ni ska läsa sova i soffan. Tröttast i stan är jag i dag.


Hur som helst, återkommer med lite bilder en annan dag, så till dess. ...KRAM på er!

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards