This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Bettan - 11 september 2011 20:32

Tog sovmorgon i morse och när jag satt i soffan och slötittade på tvn fick jag ett sms från min kära sonahustru......Hej får Charlie och jag komma till dig, typ nu?


Där satt jag i pyjamas, hade inget fika bröd och inte minst ett hus som var upp och ner vänt. Nu var goda råd dyra för jag ville absolut ha besök av dem. Svarade att de var välkomna men kunde jag få 30 minuter av dem.


Likt en duracellkanin, fick jag ihop en äppenpaj, svidade om till jeans och tröja men städningen fick va för det hann jag inte med förutom att plocka av köksbordet. Ja det var överöst som vanligt med massor av saker och jag är ensam hemma?!


Mysigt var det att få rå om dem en stund, hämtade in en gammalgunghäst men den blev Charlie livrädd. Men han försökte säga häst och säger hela tiden mamma och hej. Han var så söt när Camilla visade en video när Hans och Charlie busade, Charlie tittade med stor andakt på filmen med mig och när Hans(pappas)ansikte zoomades in så säger han med ett brett leende "Hej hej"....super sött :)


I kväll har jag varit på zumba igen och i kväll gick det bättre att dansa, känns att jag börjar kunna slappna av men vägen till fullkomlighet är lååååååångt bort. Men vad gör det så länge jag har roligt och med tanke på hur mkt jag svettas så borde jag gå ner minst ett kilo per gång. Nu är inte livet rättvist så jag får nog fortsätta bära mina extra kilon vare sig jag vill det eller inte.


Nä nu ska jag ge mig på att sticka lite på min tröja till Charlie.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards