This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Bettan - 14 september 2011 21:25

Vissa dagar kan man fundera på vad jag gjort för nyttigt, idag är en sådan och vet ni?

Jag tror inte jag gjort något som kan kallas för att "nytta" idag, på jobbet har jag mest "polimasat" gjort lite småsaker men nytta? Nja......


Nu i kväll har jag gjort I N G E N T I N G, det ni. Det händer nästan aldrig men det känns rätt bra. Ska snart ta och hoppa in i duschen för trots att jag inte gjort någonting så är jag svettig, kan ifs bero på att jag dansat i en timme.....gissa vad?


Nu ska jag ta tag i att betala ett par skor jag köpt åt mig på trader, ny walkingskor från Helly Hansen för 200 spänn, behöver dem inte men de blev så billiga att jag inte kunde låta bli.

Av Bettan - 14 september 2011 08:29

Har snurrat som en propeller i sängen i natt och naturligtvis har jag funderat varför det blev så, andra gången den här veckan.

Var tröttheten själv när jag vaknade i morse men jag kom på det, jag har börjat bli gammal och dragit på mig symptom på detta.


Två kvällar(igår var en) den här veckan har min dotter varit här och rätt sent, hon har veltat ha kaffe. Gamla mor har då druckit kaffe tillsammans med henne  .

Det måste vara det som gör att jag inte kan sova, ett problem jag aldrig haft tidigare fast å andra sidan är det länge sedan jag drack kaffe klockan åtta på kvällen.


Hur som helst ett ålderstecken är det.... fast å andra sidan det har kunnat vara så här också.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards