This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Bettan - 2 april 2012 20:34

Det är kanske läge att uppdatera lite.....

Det har varit mycket i helgen, har haft en riktigt mysig, jobbig eller rättare sagt super jobbigt.


En "gammal" pluggar kompis kom hit i helgen och bodde över, hon skulle hjälpa mig i tidtagningen på SM.et så nu har hon sett mitt kaotiska hem. 

Det var så enormt kul att få jobba med henne, det bara flöt fram och inte en enda protest fick vi in....otroligt! Det brukar hagla in proteter mot än det än det andra. Många skratt blev det under tre dagar, tillsammans med detta gäng gubbar som satt i kuren tillsammans med oss.


Ni om inte kom på SM:et ni har missat en super, super häftig folkfest, har aldrig och då menar jag aldrig sett så mycket folk uppe på vår stadion. Det är lätt att tro att det bara var folk där under Helenas tävling men så var inte fallet. S U P E R K U L!

Tack alla ni som kom, hoppas ni uppskattade skidskytte lika mycket som jag gör. 


Förövrigt har jag varit supertrött idag men som tur är det kort vecka denna vecka.


En kompis till mig fotade massor under helgen, Katarina Norström, http://katarinanorstrom.se hon har varit så snäll att hon gett mig lite bilder från helgen på en son som fick med sig ett SM silver. Tyvärr hade hon missat att min dotter även var med så därför finns det inga kort på henne men det kommer flera tåg. 

Tänkte bjuda på några bilder som Katarina fotat.

 

Sonen på väg ner från skjutstadion, häftig bild med min vackra stad i bakgrunden



 

Ser ni stavarna? Vilken levande bild på sonen inför stående skyttet







Ståskytte, need I say more?


   

Bästa vänner, klasskompisar och 1:a, 2:a och 3:a i loppet, ser ni den glädje som skiner om dem?


Trött men nöjd!







 

En glad, trött funktionär i smurfmössa, guess who?

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards