This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 28 april 2012

Av Bettan - 28 april 2012 22:11

Idag har jag roat mig kungligt, har grävt och grävt och åter grävt.

Har ordnat i mitt växthus så nu är det klart för sommaren, dagens lön för arbetet är ont i ryggen men förhoppningsvis så kommer jag får tomater och gurka lite längre fram. Även lite sommarplant hoppas jag få fram.


Hela familjen förutom Robban var här idag på fika, H hade med sig sin valp. Charlie var så söt när han gick här ute och ropade på honom. Valpen heter Ticko men Charlie ropar titto.


Charlie har blivit så enormt duktig på att teckna, när han ser odjuret så tecknar han katt, han såg en häst idag också å då tecknade han häst. 


Nä nu ska min gröna fingar och onda rygg krypa ner i sängen, ska nog åka upp till stugan en sväng i morgon och elda.....håller på med ett litet projekt där också.

Av Bettan - 28 april 2012 22:11

Idag har jag roat mig kungligt, har grävt och grävt och åter grävt.

Har ordnat i mitt växthus så nu är det klart för sommaren, dagens lön för arbetet är ont i ryggen men förhoppningsvis så kommer jag får tomater och gurka lite längre fram. Även lite sommarplant hoppas jag få fram.


Hela familjen förutom Robban var här idag på fika, H hade med sig sin valp. Charlie var så söt när han gick här ute och ropade på honom. Valpen heter Ticko men Charlie ropar titto.


Charlie har blivit så enormt duktig på att teckna, när han ser odjuret så tecknar han katt, han såg en häst idag också å då tecknade han häst. 


Nä nu ska min gröna fingar och onda rygg krypa ner i sängen, ska nog åka upp till stugan en sväng i morgon och elda.....håller på med ett litet projekt där också.

Av Bettan - 28 april 2012 22:11

Idag har jag roat mig kungligt, har grävt och grävt och åter grävt.

Har ordnat i mitt växthus så nu är det klart för sommaren, dagens lön för arbetet är ont i ryggen men förhoppningsvis så kommer jag får tomater och gurka lite längre fram. Även lite sommarplant hoppas jag få fram.


Hela familjen förutom Robban var här idag på fika, H hade med sig sin valp. Charlie var så söt när han gick här ute och ropade på honom. Valpen heter Ticko men Charlie ropar titto.


Charlie har blivit så enormt duktig på att teckna, när han ser odjuret så tecknar han katt, han såg en häst idag också å då tecknade han häst. 


Nä nu ska min gröna fingar och onda rygg krypa ner i sängen, ska nog åka upp till stugan en sväng i morgon och elda.....håller på med ett litet projekt där också.

Av Bettan - 28 april 2012 22:11

Idag har jag roat mig kungligt, har grävt och grävt och åter grävt.

Har ordnat i mitt växthus så nu är det klart för sommaren, dagens lön för arbetet är ont i ryggen men förhoppningsvis så kommer jag får tomater och gurka lite längre fram. Även lite sommarplant hoppas jag få fram.


Hela familjen förutom Robban var här idag på fika, H hade med sig sin valp. Charlie var så söt när han gick här ute och ropade på honom. Valpen heter Ticko men Charlie ropar titto.


Charlie har blivit så enormt duktig på att teckna, när han ser odjuret så tecknar han katt, han såg en häst idag också å då tecknade han häst. 


Nä nu ska min gröna fingar och onda rygg krypa ner i sängen, ska nog åka upp till stugan en sväng i morgon och elda.....håller på med ett litet projekt där också.

Av Bettan - 28 april 2012 22:11

Idag har jag roat mig kungligt, har grävt och grävt och åter grävt.

Har ordnat i mitt växthus så nu är det klart för sommaren, dagens lön för arbetet är ont i ryggen men förhoppningsvis så kommer jag får tomater och gurka lite längre fram. Även lite sommarplant hoppas jag få fram.


Hela familjen förutom Robban var här idag på fika, H hade med sig sin valp. Charlie var så söt när han gick här ute och ropade på honom. Valpen heter Ticko men Charlie ropar titto.


Charlie har blivit så enormt duktig på att teckna, när han ser odjuret så tecknar han katt, han såg en häst idag också å då tecknade han häst. 


Nä nu ska min gröna fingar och onda rygg krypa ner i sängen, ska nog åka upp till stugan en sväng i morgon och elda.....håller på med ett litet projekt där också.

Av Bettan - 28 april 2012 22:11

Idag har jag roat mig kungligt, har grävt och grävt och åter grävt.

Har ordnat i mitt växthus så nu är det klart för sommaren, dagens lön för arbetet är ont i ryggen men förhoppningsvis så kommer jag får tomater och gurka lite längre fram. Även lite sommarplant hoppas jag få fram.


Hela familjen förutom Robban var här idag på fika, H hade med sig sin valp. Charlie var så söt när han gick här ute och ropade på honom. Valpen heter Ticko men Charlie ropar titto.


Charlie har blivit så enormt duktig på att teckna, när han ser odjuret så tecknar han katt, han såg en häst idag också å då tecknade han häst. 


Nä nu ska min gröna fingar och onda rygg krypa ner i sängen, ska nog åka upp till stugan en sväng i morgon och elda.....håller på med ett litet projekt där också.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards