This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 27 april 2012

Av Bettan - 27 april 2012 22:07

Livet går både upp och ner, ena sekunden är det uppåt för att i nästa sekund rasa med en jäkla fart ned åt igen.


Just nu så känns livet rätt gött trots allt, dagen har varit rätt bra. Blivit kallad på intervju, så nu ska det laddas för intervju. Fått andra positiva besked, sonen uttagen till juniorlandslaget och inte minst hämta hem dottern från Östersund. Sonen har även fått möjlighet att åka till USA i höst via ett utbyte som skolan har, vilket äventyr :) Dessutom så har solen kikat emellanåt idag, kan inte bli sämre.


Ibland måste jag nypa mig själv i armen och tänka: Du kommer om en månad vara arbetslös. Har liksom svårt att greppa det men ibland så har jag svårt att sova för då på natten gnager det i mig. Alla frågor hur jag ska klara av att försörja mina barn, ge dem de bästa förutsättningarna för att kunna idrotta. Jag har dessutom ett barnbarn som jag vill kunna ge saker. Aja med tid kommer råd.


Nu tycker jag att det kan få bli riktig vår med härligt varma kvällar så man kan sitta ute på altanen och njuta av livet. I morgon ska jag då fixa lite i växthuset, nya rutor ska dit och ny jord ska in, jobbigt men roligt.


Nu är det sängen som väntar, så jag orkar med morgondagen.




Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards