This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Bettan - 3 maj 2012 21:29

Jaha då var den här dagen över också

  • Har varit på intervju, funderar nu på om jag vill ha jobbet OM jag skulle bli erbjuden
  • Har gjort en felparkering, 800 spänn fattigare :(  allt bara för att skylt eländet hängde så högt att jag inte såg den när jag parkerade. Min livs första p-bot...
  • Hunnit med att träffa en vän, planerat var två vänner men fick så ont i huvudet så jag fick stå över men det kommer flera tåg.
  • Fått mina två första pussar av Charlie, kärlek är det när man får en snorig puss utan att bett om det :)
  • Uppvaktat min mamma med en blomma några dagar försent.....som vanligt.
  • Har fått ett samtal som gjort mig orolig för en medmänniska, fan varför kan du inte hålla dig nyckter??
  • Gjort planer för att åka på latinokväll på lördag, planen var att gå på två men maken ff sjuk efter åtta veckor, surt...
Love to you all!

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards