This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Bettan - 15 maj 2012 20:42

Snor, snor och åter snor....så ser min vardag ut idag. 


Det här måste vara en allergi för det känns inte som en förkylning, nässpray funkar inte och ögonen svider.

I morgon måste jag åka och köpa medicin så jag blir pigg, åh blir så less jag som hade kommit igång med träningen.


Har nu varit i Gävle och intervjuats, så nu har jag huvudbry. 

Jag känner mig så f e g, vet inte om jag klarar det här jobbet om det blir mitt samtidigt som jag känner en lockelse till utmaningen. 

Kan för övrigt meddela att maken tycker jag är galen som överhuvudettaget funderar på att säga nej om jobbet blir mitt.


Nu ska jag ta och vila mitt trötta huvud och ladda för att åka tillbaka på jobbet i morgon., ska tydligen vara någon fackinfo.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards