This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Bettan - 7 maj 2012 22:03

Jag har bestämt mig att jag ska bli starkare, mentalt!


Jag tänker inte låta den här processen som pågår runt mig dra ner mig! Jag tänker ta chansen att växa som människa.

Ett led i detta har varit att läsa Mia T bok, självkänsla nu och skapa mig en "jag är bra bok" och ett affirmation.

Jag vet med mig att jag har dålig självkänsla, jag misstänker att några kanske inte märker det utan tänker att jag är en stark person. Men så är inte fallet alla dagar, rätt ofta så tycker jag inte att jag har något värde. 

Men det ska det bli ändring på nu.


Nu ska jag skriva lite i min bok, där ska jag skrivar några saker om något som varit bra idag, som jag är tacksam för och några saker jag kan behöva hjälp med.


En sak som jag kommer skriva där idag är att jag är så tacksam över alla vänner jag fått det sista året. Jag har fått så många nära vänner genom zumban, alla bidrar till att ge mig en nytändningen som jag behövde i mitt liv.

TACK till er som förgyllar mitt liv.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards