This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg under september 2011

VIP

Av Bettan - 20 september 2011 22:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Bettan - 20 september 2011 09:25

Vill jag sända till min vän M som går igenom en tuff period just nu. Ringer dig så fort jag kommer hem från uppdraget. Svårt att prata i telefon eller chatta med dig när jag sitter där jag är just nu.


Dessutom vill jag fira min fina "sonahustru" Camilla på hennes födelsedag idag. Hinner inte hem och ge dig någon present :( MEN skickar en digital tårta och blomma till dig. KRAM till er båda. 

Av Bettan - 19 september 2011 22:25

Efter att ha jobbat i n t e n s i v t i tre dagar och då menar jag minst 12-14 timmar per dag kan jag lugnt säga att skallen är tom.


Bloggen blir därefter lika tom...... kanske vore detta en lösning



NU blir det sova och jag har SOVMORGON, gillas, gillas mer och gillas MEST!!!

Av Bettan - 18 september 2011 22:36

Ibland händer saker fort och man förstår inte varför, en klasskamrat till mig från grundskolan har hastigt avlidit. Ingen som jag stod nära MEN livet tränger sig ändå på eller rättare sagt döden knackar på ens dörr och gör sig påmind. Man förstår att man inte är odödlig.


Hur som helst, dagen har varit rörig, långdragen men haft en sjuhelsikes tempo när det ville sig så. 36 ryssar var incheckade och avprickade i databasen på mindre än en halvtimme. Ett bra betyg för i morgon har vi räknat ut att vi inte har mer än 1 minut per deltagare att registrera dem och kommer den arbetsdagen vara på 10 timmar. Idag har jag jobbar 13-14 timmar, i morgon kommer rusningen på ca 5-600 personer som ska in i systemet.


Tur man är cool och klarar stress utan att gå i taket men något jag lidit av är att inte få mat. Har nu varit på Max och klämt i mig en GI burgare, tänk er jag irrat runt i Boden med min bil. Trött och hungrig i bäcksvarta mörkret likt ett rovdjur på jakt efter mat.....sånn kände jag mig.


Nu ska jag sova, det står TRÖTT i pannan.



Av Bettan - 17 september 2011 22:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Bettan - 16 september 2011 21:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Bettan - 15 september 2011 21:18

I kväll är jag super trött, så trött att jag mår illa.


Därför blir det inget långt blogginlägg, ska åka till Östersund i morgon. Ska sitta på säljutbildning, vilket innebär att jag måste sova bra i natt.


Så därför slutar inlägget här och nu.


Av Bettan - 15 september 2011 08:26
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards