This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Bettan - 12 juli 2011 22:26

Förra gången jag var ute och sprang var jag sju blöt av svett, i kväll var jag sju blöt efter en störtskur. Men skönt var det att komma ut och röra på sig.


Egentligen har jag inget att skriva, det känns bara tomt.


Har nu bara åtta arbetsdagar kvar till semester, känns skönt att få lite ledigt det känns som om det kommer behövas.

Har varit så enormt trött den senaste tiden, kommer knappt upp ur sängen på morgonen. Hoppas verkligen att lite ledighet kan ändra på det.


Sitter å slö tittar på so, you think you can dance och är grymt impad av de som dansar. Snacka om att ha kroppskontroll å sedan har de kroppar till skillnad från en annan som har hydda.


Men se där ja, nu fick jag till några rader i alla fall :)

Av Bettan - 12 juli 2011 08:26

hur stort mitt blåmärke är på min arm/axel......

De é hur stort som helst och hur ömt som helst :)




Annars så önskar jag att ni ska .....



Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards