This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Bettan - 19 juli 2011 22:02

Men nu är det det nära, till min behövliga vila även kallad semester. 

Det gör inget om det blir sol men inget som jag behöver för att kunna vila. Även om det regnar så kommer jag att kunna vila och hämta kraft inför höstens arbete.


Har precis landat här hemma, har varit till Östersund och hämta hem min dotter. Hon kommer nu att vara hemma i drygt fyra veckor men sen flyttar hon på rikigt. Som jag kommer att sakna henne här hemma men det är livets gång att barnen flyttar. 


Fyndade lite, köpte två t-shirts och en kofta till mig och en t-shirt till lille Charlie. Köpte även hårfärg, lite lotions och lite annat som jag behöver. 

Dagens middag fick bli på MAX en GI-burgare, det är mumma det :)


Dags för en date med kudden.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards