This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Bettan - 4 januari 2013 08:40

Igår var jag till läkaren för jag hade svårt att andas, fick träffa en läkare på VC som jag tror heter M Svensson. Efter att ha pratat med honom några minuter så tänkte jag, skulle jag vara så arrogant och känslokall i min yrkesroll som han var så skulle jag troligen få sparken. Kan inte förstå hur man kan bli läkare och inte ha en gnutta empati för sina medmänniskor och framför allt sina patienter. Det märktes tydligt att han tyckte jag var gnällig och hans diagnos tyder på samma sak. Virus....som vanligt men jag vet inte om jag tror på det för idag snyter och hostar jag blod och var. Nu tänker jag självmedicinera med allt vad som finns hemma för sjukvården har jag då ingen hjälp av.


Håll tummarna för att jag inte blir sjukare för jag vill verkligen komma igång med träningen igen.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards