This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Bettan - 6 januari 2013 20:59

I morgon börjar vardagen igen, för vissa så kanske det är pest å pina men jag ser faktiskt fram emot att få börja jobba. Det är dessutom väldigt spännande att få komma på jobbet i morgon, då först få jag veta vart jag ska jobba fram över. När jag gick hem före jul så var det inte klart något, min dåvarande chef kämpade med näbbar och klor för att jag skulle vara kvar hos honom trots att jag fått anställning på en annan avdelning. Själv hoppas jag på att få stanna kvar om jag ska vara ärlig även om jag ska/skulle ha roliga arbetsuppgifter där också.


Hur som helst har installerat mig i lägenheten, lyckats packa upp allt och bytt sängkläder, finns det något skönare än att få krypa ner i en renbäddad säng. Dessutom kommer jag tänka på Linda så fort jag kryper ner, har hennes kuddfodral på kudden. Fick det i julklapp av henne (och tre målarpenslar ????) och det står "Min mamma är en pingla" på det, älskade unge!


Gissa vad jag mer hunnit med idag, jag hann en sväng på gymmet och körde mitt pass och nu känner jag mig så nöjd. Däremot så insåg jag att jag legat på latsidan under min ledighet med att ansa benen och under armarna, insåg när jag satt framför en spegel och körde med hantlarna att det hade växt ut bävrar under mina armar.......skitkul ;(


Nä nu blir det slötittande på tvn en stund innan sängen, ha en underbar måndag i morgon



Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards