This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Bettan - 18 mars 2010 22:03

Idag har jag jobbat hem ifrån och det är så skönt, njuter varje minut jag får vara hemma.


Idag har inget stort hänt i mitt liv det har varit fullt av jobb, inget annat.

Eftersom jag i höst kommer vara utan jobb igen så är det dags för att börja leta nytt men det blir nog inte så lätt när arbetsmarknaden ser ut som den gör.

I kväll hittade jag ett att söka men tyvärr är det i Stockholm, tror att jag ska söka det i alla fall. Behöver komma igång med att skriva "säljbrev" igen, jobbigt men sånt är livet.

Jag vill inte ännu längre bort från familjen och mina djur men har nog inget val om jag får ett jobb i Stockholm. Mår illa vid tanken på att jag kommer att måsta sälja mina hästar och min hund.


Usch det här lät deppigt värre men så känner jag mig inte, jag vill tro att det kommer att ordna sig även för en trött gammal sliten gumma.   


Av Bettan - 18 mars 2010 08:36

Vaknade tidigt i morse, var inte på direkt bra humör men beslutade mig ändå för att städa. Nu en och en halv timme senare så känns det otroligt skönt att ha det bort gjort, nu har jag bara övervåningen kvar men det ska jag hinna i helgen då det bara är maken och jag hemma i helgen. Om några timmar sticker barnen till Finland och tävlar.

Nu ska jag sätta mig och ringa sju miljoner samtal känns det som för att få jobbet att fungera nästa vecka.

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards