This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Bettan - 23 mars 2010 21:39

I morse när jag skulle åka till jobbet så stod jag i garderoben och letade kläder. Hittade mina favorit jeans som krympt ;) Fick ett ryck och beslöt mig för att pröva dem å dröm om min förvåning....de måste ha blivit större igen för nu kunde jag ha dem. Så jäkla glad att jag kan ha dem igen, de sitter inte perfekt men det struntade jag i idag. Magen har fått hängt utanför linningen idag och de människor jag mött har fått stått ut med det. För jag har njutit av att kunna ha dem igen.


I kväll har jag suttit och försökt få någon ordning på vårt tidtagningssystem. Vi fick ny programvara till det i veckan och nu måste jag sätta mig in i det. Å så jag ångrar att jag tagit på mig att vara ansvarig för SM tävlingarna, måtte det funka nu. Skit kul om jag måste stå där och skämmas över att det inte fungerar som det ska.


Kroppen skriker ff av värk men har lyckats ta mig igenom en dag på jobbet. Så skönt att kunna jobba, är en riktig jobboholic. Njuter av att få göra "rätt för mig", saken blir ju inte sämra av att jag har ett otroligt utvecklande jobb just nu.


Sökte förresten tre nya jobb i helgen, ska bli kul och se om jag kommer på intervju på någon av dem.


Nu väntar sängen så jag önskar er som ff orkar läsa min blogg en riktigt skönt natt.


  

Av Bettan - 23 mars 2010 12:13

Vårdcentralens läkerar ringde i morse, berättade mitt ärende och han sa du skulle ha kommit igår! Försökte förklara för honom att jag ringde dem igår vid halv elva, "pratade" med en dator som sa "Vi ringer upp dig 15.45" och att en sköterska ringt mig strax före 16 och sa att doktorn ringer upp dig i morgon mellan 8-9. Nu pratar jag med dig och behöver ett intyg.....svaret blev ...men du skulle ju ha kontaktat oss igår.


Tillslut fick jag honom att skriva ett intyg, få se om det kommer med posten nu så att jag kan få tillbaka biljettkostnaderna.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards