This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Bettan - 29 mars 2010 18:55

Jaha då var första dagen gjord här i Lima, som det verkar så fungerar allt...peppar, peppar ta i trä.

Denna dag har gått supersnabbt, fattar inte v$art tiden tagit vägen. Å andra sida kommer dagen att gå ännu fortare i morgon.


Insåg nu när jag kom hem för att äta middag att det enda jag ätit idag var tre ostskivor på hela dagen, man kan lugnt säga att jag var hungrig nu i kväll.


Jag fotade lite idag med mobilen, men orkar inte lägga upp dem. Men i morgon hoppas jag hinna vara ute lite och fotografera lite mellan tidtagningspassen.

En sak är säker...de har djävligt branta backar här i Lima! Snacka om att försöka bestiga en vägg med skidor.


Har hunnit träffa några av våra landslagsåkare som kom till tävlingsplatsen nu på eftermiddagen.  


Nej nu ska jag sluta min korta men ack så tråkiga inlägg om min dag.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards