This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Bettan - 2 november 2011 21:33

Länge sedan nu, tro om jag börjat bli lat? Mm så är det nog...

Har dessutom funderat den senaste tiden på om jag ska lägga ner bloggen, tycker inte att jag har något skriva om. Skriver mest en massa skit känns det som å vem vill läsa det?


Vem vill läsa om att jag varit och hämtat ut linser idag och att mitt tangetbord på jobbet. Ifs så var det konstigt, det fungerade när jag gick på mötet och när jag kom tillbaka så gick det inte att skriva vissa siffror eller bokstäver. Aja nu vet ni det i alla fall ;)


På måndag kommer mina chefer upp och ska ha möte med oss, misstänker faktiskt att jag kommer bli uppsagd då men blir det så ja då är det bara att gilla läget. Skulle det vara så så hoppas jag att någon kan erbjuda mig ett jobb omgående men torsdagar inträffar inte två gånger på samma vecka.


Fick förresten en rolig kommentar på fejjan idag....min zumba instruktör tyckte jag ruskat mina axlar bra. Så här lät kommentaren:


-Du har klarat det!!! Har kollat dig och jag måste säga att axlarna var toppen idag! Grattis!!!


Tänk att stela jag lyckats med att börja ruska på axlarna, det kanske finns hopp. Fast det kanske är som jag sa till min man - Det är tur att man har lite byst så det är något som rör sig när man skakar på överkroppen.

Hur som helst, det är så kul att få en kommentar om att man går framåt lite,lite grann för det är då ljusår kvar innan någon överhuvudtaget kan säga att jag kan dansa.


Men det gjorde mig glad i alla fall, nu ska jag stöka undan efter att vi ätit varma mackor.


Sen uppdatering

Den här kommentaren kom senare i kväll.

Tack båda Christin o. Elisabeth Sjöström!!! Det är ni som ge mig och alla instruktör gladje och energi!!!!!!!! Stor kram till er!!!

Det här kan jag leva länge på.


Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards