This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Bettan - 23 november 2011 21:07

Så glad, kroppen höll för ett zumbapass idag men snacka om att jag var förvirrad. Har inte dansat för Valeria på flera veckor och hon hade dessutom massor med nya låtar. Låtar som kräver att man är kvinnlig och graciös,det är jag inte!

Jag tror att jag är störst och klumpigast på dessa pass så jag funderar skarpt på att inte gå på dem efter jul, känner mig som en elefant på hal is. Om du läser det här Valeria så har det absolut inget med dig att göra utan det beror på mig helt och hållet. Du är fantastisk och en enorm dansare och jag avundas din smidighet :)



Hur som helst ska det bli kul att gå på zumba marathon, nu gäller det att jag får behålla någon mat så jag orkar men det är ju några dagar kvar till dess. 


Idag var jag på hälsokontroll och för första gången i mitt liv har jag varit någon som inte tjatat om att jag är för tjock. Hon konstaterade bara att hon inte var rätt person att dömma mig och att jag inte var allt för tjock, dessutom rör du dig mer än normal svensken! Bara att tacka och ta emot med andra ord.


I morgon måste jag försöka få lite advent i huset, så att jag kan tända ljusstakarna på fredag kväll. Älskar när jag får tända dem, det ljuset är så mysigt och avstressande.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards