This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Bettan - 8 november 2011 21:25

Livet är surt just nu men vad gör det? Har man bara "galna" vänner runt sig så gör det inte så mycket. Har suttit och tjötat en underbar vän jag lärt känna på zumban. Vi har så kul tillsammans på zumbakvällarna och i kväll har hon förgyllt tillvaron igen. Hon har fått mig att glömma skiten på jobbet och fått mig att skratta åt eländet.....tillslut så fick vi en kommentar av en annan att vi var helt galna å det var vi :)


TACK CHRISTIN för att du gav mig leendet tillbaka i kväll. (det kanske borde stå zumba i stället för Zombies)


Den här buketten är till dig också ...


Förövrigt så tänker jag resa mig och vinna över alla sorgligheter, vägrar se mig som en förlorare. Om det så krävs att jag ligger till tio men resa mig ska jag. 

Jag är beredd att resa till ett jobb eller flytta om så bara tillfälligt men då ska det vara ett riktigt intressant jobb. Dessutom funkar bilen igen eller kanske ska jag säga än så länge, dyrt ja men bil måste man ha så är livet på landet. 


Är det något som jag blivit allergisk mot den senaste tiden så är det floskler som människor sprider runt sig, fy vad jag är less på människor som inte vågar stå för en sak. Nä det går bra att titta ner på skorna och säga - Det ordnar sig ska du se, så länge jag står upp är det lugnt. För att  det sedan ska visa sig att h*n duckat sedan i juni! 

Tacka vet jag rediga ärliga människor! 


Dags att sova innan jag ångat upp ilskan igen....

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards