This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Bettan - 4 november 2011 08:23

Var igår och firad mitt barnbarn som fyller ett år på lördag och min son som fyller på söndag.

Jag skjutsar Linda tillbaka till Sveg på lördag så vi gjorde bort firandet i går.


Hade köpt en fin glas nalle med ett rött hjärta på som ska stå på en lampa, tänkte att jag brukar kalla honom farmors hjärta. Tänkte att han kommer få så mycket leksaker och kläder så en "nattlampa" i form av en nalle skulle bli bra.


Tyvärr så var den sönder när han öppnade paketet och det var kartongen och snörena som var roligast i vanlig ordning. Ska åka och byta lampan idag så han får den i helgen, har dessutom stickat honom en pippi tröja men sprundet runt halsen blev så ful så jag måste göra om det. Hade tänkt ge honom den igår som present men inget går som jag tänkt.


Bilder kommer senare om jag orkar vill säga, är ju rätt dålig på att sätta in bilder.

Har ju lovat er bilder från renoveringen av trapphuset också som inte kommit ännu. Tänker starta upp ett renoverings konto på byggla.se där jag tänker lägga ut lite bilder på mina renoveringsprojekt i framtiden. Meddelar er när det kontot är klart :)




Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards