This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Bettan - 25 november 2011 21:24

Jag är laddad till max för i morgon blir det zumba marathon, mitt första.

Ska precis som när jag var liten och skulle börja skolan, ska gå lägga mig tidigt så jag kommer upp i morgon.


Återkommer i morgon och berättar hur jäkla slut jag är och hur usel jag varit MEN också hur kul jag troligtvis haft.



På återseende!

Av Bettan - 25 november 2011 08:01

När jag sist var till homeopaten så sa nämnde jag för honom att jag inte drömde något som han sagt till mig tidigare att jag skulle göra.


Jag håller alltid vad jag lovat sa han med ett leende.


Numera drömmer jag hur mycket som helst men jag kommer inte ihåg något. Drömmarna känns som när man tittade på snabbspolning på den gamla VHS tiden. Misstänker att det är därför jag är sjukt trött för det känns som om jag sliter rätt mycket på nätterna.



Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards