This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Bettan - 3 november 2011 10:19

Med anledning av gårdagens kommentarer på mitt facebook konto så har jag funderat lite på vad som hänt sedan jag började gå på zumba.


Följande har jag kommit fram till:


Jag har fått en kropp(det hade jag ju innan också ifs). Tidigare hade jag en stenstod till kropp, jag var stelare än allt stelt. Nu har jag en kropp som är rörlig, tänk er jag kan göra rörelser med bäckenpartiet, värsta Elvis moves har jag lagt till mig med. Min kropp består numera av delar,  axlarna rör sig inte ihop med övriga kroppen osv. Eller som min man sa: Står du och juckar och åmar dig framför alla människor? (han är så pedagogisk min man)


Jag har fått blivit en gladare människa, jag mår så jäkla bra och jag har fått så många nya vänner.


Jag av alla människor som är så fruktansvärt rädd att göra bort mig inför andra människor har stått inför ett 80-tal människor och dansat(å låtsats att jag kunde) men oj så kul jag hade. Å tänk det gjorde ingenting att jag inte kunde stegen 100%, att göra fel känns så mycket enklare med ett leende på läpparna.


Å så igår kom då kommentaren att jag äntligen kunde ruska på axlarna, livet är fulländat !!! Jag kan skaka rumpa, ruska på axlarna och le samtidigt.



Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards