This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Bettan - 7 december 2010 21:19

I kväll har vi varit och hälsat på sonen och Charlie, första gången Linda fått träffa honom. I kväll var han vaken mest hela tiden och pratade också en hel del. Behöver jag säga att han är liten? Så liten och naggande god :)


Jag fick också min första uppläxning av Camilla, hon ville inte att jag skulle ha honom i knät innan jag spritat händerna. Jag kan ju inte teckenspråket så det var svårt att säga till henne att jag tvättat händerna mycket noga innan jag åkte dit upp.

Men vilken härlig känsla att få hålla honom, vi hade kunnat stanna där hur länge som helst i kväll.


Linda har gjort Rocky Road i kväll, världens godaste godis, super lätt att göra. Har ni inte gjort det så testa!! Ni kommer inte att bli besvikna.......


Till sist tänker jag bjuda på en bild av Charlie, har inte frågat om lov så det kan vara så att jag måste plocka bort den:) Lika bra att vänja mig med att jag blir tillrättavisad ;)   

Fotot från idag när han ligger i sin fars knä och njuter, fotografen är jag :)

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards