This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Bettan - 10 december 2010 20:46

....för ett fuck sjöng Svullo. Så illa hoppas jag inte att det är men är grymt, grymt bekymrad över vilka kläder jag ska ha på mig i morgon. Heela min garderob ligger nu utspridd uppe i sovrummet, har sprungit på stan i kväll och testat kläder och inget passar en fet kärring OM man inte vill se ut som en kärring då :(

Åh det vill jag INTE!!!!

Men sanningen är trots allt att jag är för fet och att det inte finns snygga kläder för sånna som mig.

Känner mig nu desperat att det enda alternativet är att stanna hemma i morgon.


Nu är det allmänt känt vad som hände igår i alla fall, min chef hade fått sparken. Mycket tråkigt.....

Det var det jag fick veta och nu undrar jag hur detta kommer att påverka min situation. Hade ett långt samtal med honom igår för att stötta honom( hoppas han kände det så i alla fall)


Min nya chef kommer den 20:e och ska ha en diskussion med mig om hur jag (???) ser på vårt team mm. Jag trodde det var han som skulle berätta för mig vad han har för visioner och tankar kring min tjänst som teamleader och oss i teamet. Hur min fördelning av arbetstid ska se ut i framtiden, teamleader/säljare kontra debiterad konsult.

Han undrade i sitt mail till mig om jag hade tid att avvara en timme med honom.Jag fattar ingenting, vad är det som händer? Han som chef ska vara bara tala om för mig att han vill träffa mig, eller? 


Nä nu är det färdig grubblat över detta för i kväll... i stället ska jag fundera över vad jag ska ha för kläder på julmiddagen i morgon.


Å kom ihåg det alla ni som läser....det är inte lätt att vara för fet!


  

Han undrade i sitt mail till mig om jag hade tid att avvara en timme med honom.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards