This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Bettan - 8 december 2010 21:30

Har tappat gaisten, gnistan, motivationen totalt!

Fick ett sms i morse, det fick mig att tappa fotfästet för en stund. Blev så ledsen och det har suttit i hela dagen. Känner mig så tom invärtes, vill inte vara så här. 

Vill ha ork, känna glädje och få njuta av livet.....


Längtar till på lördag för då ska jag ut med jobbet på julbord och då är det dans där. Det är flera år sedan jag var på dans, jag älskade en gång i tiden att dansa. Tyvärr gillar inte min man att dansa och då blir det sällan av för min del också. Men på lördag då ska det av och jag hoppas att det blir riktigt kul, att det blir ett energirik kväll och att inte söndagen blir allt för tung :)


Men för tillfället vill jag bara dra täcket över huvudet och dö....sakta..... eller få sova riktigt länge i alla fall.

  

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards