This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Bettan - 12 december 2010 20:46

Ja vad ska man säga om denna dag?

Att den varit lång samtidigt som den varit kort :)

Vi kom hem vid ett tiden i natt, hade trevligt men har haft roligare i mitt liv. Bandet spelade country och det kan vara bra musik OM de spelar i takt, de lyckades flertalet gånger ändra takten mitt låtarna....en aning svårt att dansa då.


Maten var supergod men tyvärr så orkade jag inte äta mycket, ett par sill bitar och lite lax sedan var kistan full. Tog för mig lite av efterrätten men den blev kvar på tallriken men några goda cider blev det i alla fall.

  


Har dessutom fått höra lite saker som har gjort att lejoninnan/mamman i mig vaknat till liv. INGEN behandlar mina barn illa, oavsett om det är kroppsligt eller verbalt, blir så grymt besviken. SKÄRPNING!!!  


Väck inte den här kärringens ilska för den är inte att leka med......

  

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards