This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Bettan - 9 december 2010 21:00

Nä nu tycker jag det får vara nog!!!!

Den senaste dagarna har det hoppat sig av energitjuvar runt mig som dränerar mig på mig på energi. 

Idag kom ytterligare ett besked som jag inte gillar och inte har energi att hantera men är tvungen att ta tag i. Har gjort en första insats men det kommer att krävas mer misstänker jag och hur det kommer påverka mig törs jag inte tänka på.


Nu till en rolig/galen sak....

Träffade en sjukgymnast idag för min onda rygg och nacke. Fick några övningar bla en pinnövning. Pinnövningen kommer att roa mina grannar det kan jag lova, ska ha en pinne med mig när jag går ut och går. I kväll hade jag med den när jag var ut med hunden och jag lovar att jag kände mig som den byfåne jag såg ut som.. Pinnen krokar jag fast med armarna, pinnen går tvärs över ryggen och ska göra att jag får bättre hållning och att jag motverkar den gamnacken jag fick när jag åkte av hästen. Gick en timme så idag....undra vilka som såg mig?


Förhoppningsvis ska jag kunna rida igen och börja åka skidor utan att få så enormt ont i ryggen. Den senaste tiden har jag inte ens kunnat stå vid diskbänken och diska utan att få ont. Efter helgerna ska jag få akepunktur om det inte är bra. Längtar till jag ska få börja åka skidor för nu får jag bara åka 1 km på slättan å det kan jag vara utan. Går hellre på en lång promenad än att åka en kilometer. För att inte tala om vad jag längtar till jag klarar av att rida eller att få snöra på mig springskorna och ge mig ut på långa joggingturer igen. 


Tror att det gör att jag när jag kommer igång med min motion så kommer min energi att stiga igen. 

Nä nu är det slutgnällt för i kväll, dags för en kvällsfika.....

Förresten idag så är det 21 år sedan jag träffade min man, vart tog tiden vägen??


Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards