This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Bettan - 13 december 2010 21:05

I kväll har jag varit med Linda till hennes personliga tränare, jag njuter varje gång jag följer med och får titta på dem. Det är så häftigt att se hur snabbt det gått på slutet för Linda att bli stark. Det formligen glöder i hennes ögon av kämpar vilja och idag tyckte Sofia att Linda är så pass bra att vi ska avvakta till efter helgerna med att boka tid. 

Nu jäklar är tjejen tillbaka :) och till helgen ska min tuffa brud ge sig ut i skidspåren ingen.


Efter jul är det min tur att börja hos Sofia, längtar.


Är det någon som missat att det är kallt förresten? Tycker att det räcker nu, nu kan vi det här med kyla. Måtte det inte bli så här kallt i helgen när det är tävlingar i Piteå, känns så onödigt att åka så långt för att bara sitta och vänta.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards