This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Bettan - 11 december 2011 20:39

Den här rosen är till en vän som har det jobbigt just nu.

Du vet vem du är, glöm aldrig att du är fantastisk och att du inte kan "hjälpa" så mycket nu.





Kom ihåg att du ska.......






Tack för att du vill vara min vän, vi syns på onsdag!

Av Bettan - 11 december 2011 19:36

Idag har jag haft orken på plats igen, så jäkla skönt! 

Har till och med tagit hand om min tvätthög och det kan jag säga krävde energi, vilket berg jag lyckats åstakomma och det är tur att jag har rätt bra med kläder.


Gick efter att Charlie åkt hem ut på en härlig sol promenad i det kyliga vintervädret, å så ljuvligt.Svettades rätt bra för jag hade klätt mig för en lugn promenad. Nu blev det inte så utan jag gick en rask hund promenad. 


Robban har varit och åkt skidtävling idag och det gjorde han med bravur MEN hans nya stavar gick sönder....puff väck 2500 kr :( Tråkigt för det första så hade han inte använt dem en enda gång innan idag och han tappade 20 sekunder på åkningen. De gick av längst ner mot trugan när han tryckte till i en uppförsbacke så han våldförde sig inte heller på dem. Han ska ringa och prata med Madshus i morgon och höra sig för om han kan få dem på reklamation.



I kväll var jag på zumba för första gången sedan jag var på marathonet och jag kände mig som på nyttfödd, som jag har saknat det. Lämnade lektionen med ett Big smile :)

Så glad att jag är på väg tillbaka till livet och på onsdag ska jag delta på ett två timmars pass, hoppas jag är pigg då också.


Nu ska jag återgå till att äta min grape, så himla gott.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards