This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Bettan - 14 december 2011 21:54

Trots att vågen på vårdcentralen inte visade det så kände jag mig så lätt i kväll. 

Har varit på ett dubbelpass zumba och nu sitter jag här med ett brett leende på läpparna, så sjuuukt kul!


Tänk vad livet kan vända snabbt, i morse mådde jag skit.....riktigt skit och fick order av maken att söka hjälp.

Under protest lyssnade jag på honom och fick till min förvåning en läkare som lyssnade på mig men vi får ser om han kan hitta något fel på mig också.


Antar att jag mår lika mycket knas i morgonbitti  också men får väl acceptera det så länge. 

Nu ska jag krypa ner i sängen och njuta av att fått ytterligare ett erbjudande om att få gå intervju, tänk att man kunde bli så populär på ålderns höst.


Av Bettan - 14 december 2011 16:51

Idag har det svängt än hit än dit.....

  • vaknade tröttare än någonsin
  • Besökt vårdcentralen
  • Lämnat ett par liter blod känns det som
  • Gjort mitt livs första ekg undersökning(UA)
  • Blev friskförklarad från diverse psykiska åkommor ;)
  • Fått veta att jag har ett blodtryck som inte är allt för bra att ha
  • Har fått anställningsintervju inbokad.....de ni  på en spontanansökan
Nu ska det zumbas i två timmar
Av Bettan - 14 december 2011 10:05
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards